Kage-konkurrence

i fredags havde vi kage-konkurrence på bureauet. 5 kage – 5 piger!! Vi lavede score-cards og det hele, så vi rigtig kunne bedømme (nogle var hårdere end andre! tsk tsk!).

Photobucket

Jeg vandt ikke nogle af konkurrencerne, som var “flotteste udseende” og “bedste smag”. Til gengæld vandt min kage klart hos gæsterne! (YEEES!)..

Photobucket

Den er super lækker: en blanding af mazarin-kage med sprød marengs, og en creme af cremefraiche og flødeskum (ja det er svært at beskrive en kage.. I stedet burde i smage den selv. Opskrift kan sendes). Jeg er på vej ud af døren til fødselsdags-brunch: Gad vide om der er mere kage i vente??

English!! This friday we had a cake contest at the pr-agency I’m an intern at. First we had an internal vote: 5 cakes – 5 girls!! Later on we made our guest (we had invited people over for a bbq) vote. – This one I won :) But who cares. It was 5 beautiful and delicious cakes we had made!! -Think I’ll lay of the sugary-things for a while now ;)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

3 responses to “Kage-konkurrence”

  1. Camilla says :

    Ej en god idé! Især for kage-elskere som mig ;-)

  2. Freja Wewer says :

    Jeg synes det er en rigtig fin blog du har! Som jeg gerne vil se mere til!
    Det ville være dejligt hvis du også ville følge min, eller bare tage et smut forbi og smide en kommentar!

    Frejawewerfashion.blogspot.com

    Det ville være rigtig sødt af dig hvis du ville sende opskriften på din kage til mig på min mail-
    Freja-wewer-hjernoe@hotmail.com

    (jeg synes nemlig den ser rigtig lækker ud!

  3. Mia-Linh says :

    Ja! Alle arbejdspladser burde ha kagekonkurrence ;)

    Freja -> Tusind tak :)Jeg har sendt opskriften til dig. -Lad mig høre hvordan den blev :D