Undskyld!

Men jeg har altså taget varmefri fra bloggen denne weekend. Er i Jylland, og skal bare ligge i haven og slappe af – basta! I aften står den på noget så vildt som Poul Krebs!! Og nej det er ikke mig der har købt billetter, men min mor, far og moster skal (fandt jeg ud af i går da jeg ankom), og alternativet er at blive alene hjemme, i et stort tomt hus… gisp!! Ved ikke hvad der er mest uhyggeligt: tomt hus på landet eller Poul Krebs?? Men tager med for at være sammen med “de gamle”. Ikke så tit jeg ser dem jo, og mens min mor er syg er det meget rart at have en ekstra hånd til at hjælpe, så min far kan få lidt fri. Desuden er det udendørs, så kan vel altid lægge mig i solen og vrikke lidt med tæerne.. men whatever – Måske er Poul Krebs “the shit” i sommeren 2010 (og vi ved det bare ikke endnu)?? Anyways, I’m gonna find out.. . . ..


I’m visiting my parents this weekend, and just found out yesterday, that they’re going out tonight. I can either go with them, or stay at home.. alone.. in a big empty house!! So guess I’m going to an “old peops koncert” tonight… probably going to be the youngest there (despite the kids), but who cares.. I’ll find a spot in the sun, and enjoy seeing my parents having a good time. They don’t get much out since my mom is quite ill.. Tonight my dad can take a break, and I’ll give an extra hand.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Undskyld!”

  1. Fashion Affairs says :

    Poul Krebs er altid 'the shit'! ;-) anyways, det er dejligt at være sammen med familien en gang i mellem, jeg skal fx ind og se Shrek i en kølig biograf med min far i dag, fordi ingen af os kan klare denne hede! Men jeg håber du får en hyggelig aften :)

    Emma, Fashion Affairs

  2. Mia-Linh says :

    nemlig, familie er guld :) håber Shrek var godt – tror snart jeg smelter :)