Shoes and Shorts



Efter en tur på Strøget kom jeg hjem med røde pumps og hvide shorts… Ærgelrigt Danmark ikke er med i dét der VM mere, for ellers havde jeg da lige det rette outfit! Det er efterhånden lang tid siden jeg har været på strøg-tur, og det er vist også kun godt! Køber jo nærmest noget i hver eneste butik jeg går ind i!!! Derfor var jeg nødt til at gå uden om H&M og diverse andre butikker, for vidste det ville gå glat! I morgen starter jeg (ulønnet) praktik, så jeg er i spare-mode… Okay, jeg prøver i hvert fald!

Skoene er i koralrødt-ruskind og købt i Urban Outfitters. De er så fine, matcher min kjole, og så fik jeg endda studierabat på dem, selvom de var på udsalg!! I like! Mener de landede på ca. 240kr – under halv pris. Shortsene er fra Gina T, og ikke på udsalg (desværre).

English!! The sun has been hiding all day, so instead to tanning, as I had planned, I did a little shopping. Came home with a white pair of shorts from Gina Tricot, and the most lovely, red, suede pumps I that I got at Urban Outfitters. They were on sale, and I still got a students-discount on them!!

Tomorrow I’m starting my 3 months intern-ship at a PR-agency… I’m so excited!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!