See you next year instead

Så er det i dag hegnet på Roskilde bliver væltet – for det gør det jo helt sikkert før eller siden. – desværre er der ingen Ros til mig, da jeg starter praktik om nogle dage. Mine drenge startede allerede motoren midnat i går for at begive sig herover ad, og kærestens første visit i vores nye lejlighed blev i nat ved en 4tiden (behøvet jeg sige at det var en meget træt pige der åbnede døren?). Billetten havde han sendt hertil, så han var jo nødt til at komme og hente den inden han kunne sætte sig i kø med alle de andre festivalgængere.
Det var rart for engangs skyld at sove to i sengen, selvom den ikke er så stor (der var kun plads til en 120’er i soveværelset!). Lidt sørgmodigt har jeg allerede sendt ham afsted til Roskilde igen. -Heldigvis har han lovet at komme tilbage efter teltet er rejst. For selvom han glæder sig til festivallen som en lille dreng glæder sig til fredagsslik, så glæder han sig også til at se Frederiksberg, København og ikke mindst til at bo med mig…. Og det er jeg ret så glad for:)

Videoen er en lille warm-up til Jack Johnson koncerten. – Åh hvor ville jeg gerne være der… Ha’ en god festival!

English!! The fence at Roskilde Festival will open today. All “my boys” will be there, and I’m stuck in the city. Starting my internship on thursday – and as fun Roskilde might be- I’m actually looking SO much forward to starting at the PR agency. To all you festival-people: Have a good one and give my best to Jack ;)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!