H&M latest buys

Har shoppet en del i H&M den sidste tid – de har jo alle de nye trends til billige penge (men det ved I jo godt allerede)! – Og efter en flytning (+ møbelshopping) hedder det highstreet den næste lange periode! Dette er mine 2 seneste køb: En crop jacket med sorte blonder yderst og pudderfavet satin under – Er super flot til nude, og lige det jeg manglede i garderoben! Modellen passer mig super godt – nogle der er falder over noget lignende, i andre farver? Kjolen fandt jeg på udsalg til 100 kr. Den er flottest med en jakke over, da jeg ikke er så meget for stropperne, der er lidt store… Men så er det jo heldigt jeg lige havde en jakke ved hånden.. altså, altså!

Photobucket

My two latest h&m buys. After moving and shopping furniture, I need to take my shoppingcravings to the highstreet! I loooove h&m as they always have the latest trends, for less money!! The cropjacket is my new fav item – it’s mixing who trends: nude and lace! The dress was on sale for 100 dkk, so had to take it! I don’t really like the straps on it (might redo them), but it looks cool with a jacket and a big hat :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!