Foldbold & fadbamser – for free

Den anden dag modtog jeg denne invitation fra S-more til opvarmningsfest til kampen mellem Danmark og Japan på torsdag. Jeg er slet ikke den store foldbold nørd (at all), men det er lidt svært at komme udenom lige for tiden… Og jeg så da også kampen i lørdags :) Ind til videre har jeg en dinneraftale hos min søster torsdag, og det ser ikke ud til at den står på pølser og kolde fadøl.. Men måske, hvem ved?

Photobucket

Læs mere om festen her

This thursday Denmark is playing against Japan in the World Cup Soccer-tournament. I’m not a big soccer fan/geek, but when the national team is playing, I usually follow. I got an invite from S-more (the city rail-way) who has invited all their members to join the pre-game warm up with free beers, franks and music. That’s the spirit!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!