Detour

Der har ikke været så meget lyd fra mig over weekenden, hvilket skyldes jeg ikke har haft min computer med mig.. Havde tænkt det bare skulle være et hurtigt smut til jylland lørdag-søndag, men i går da jeg vågnede efter 4timers søvn, virkede en bustur på 1½time meget mere fristende, end en togtur på 4,5 time! Derfor tog jeg hjem til min kærestes familie og restituerede ovenpå en skøn tøsefest, med en dansk fodboldsejer og top stemning. Lige nu slapper jeg af hos mine forældre, og har lige lånt muttis computers så jeg lige kunne give lyd fra mig. Hopper på flyveren hjem i aften, da resten af ugen står på job, job og lidt mere job..
Håber I alle har haft en skøn mandag, og soler også har skinnet hos jer!

ps: I går var jeg ude og bade i solnedgangen, mere om det senere :)

Just a quick hello from me. I took a detour yesterday, and decided to visit my in-laws (and Bf who I haven’t seen for 3 weeks) and my parents. Went to a birthday party in Aalborg saturday, and when I woke up after 4hours sleep, a semi-short busride was more attractive than a long ride on the train to CPH. So I got on the bus, and took a relaxing – and much needed day with the Bf. I bought a cheap plane-ticket to Copenhagen tonight, as the next week is all work. Hope you all had a great and sunny monday, just like me!

Ps: Went swimming in the sunset yesterday, so stay tuned for more :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!