UDSALG

Måske, måske ikke kommer jeg til fest i aften. Afhænger af om mine kollegaer (og jeg) er helt døde efter at have forberedt udsalg hele ugen… Nåh ja, udsalget starter på Fisketorvet I DAG!! Skynder jer forbi til masser af lækre ting.. Vi har nærmest sat hele butikken ned, og der er virkelig nogle fede ting imellem :)

Kig efter disse skilte, måske finder du mig :)

We’re starting the big sale today at Fisketorvet Shoppingcenter (a big mall in Copenhagen, where I work) – Lot’s of money to save, so if you’re in the city, come by… Look for the sign above, and maybe you’ll find me in the shop (haha, it even rhymes!) ;)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “UDSALG”

  1. Charlotte Amalie says :

    JEG ELSKER UDSALG ;) ahh.. jeg vil også på Fisketorvet og shoppe :P

    Glitter Amalie