Nyt design

Photobucket
Fra en gåtur i Frederiksberg Have i går

Så er jeg flyttet ind på Frederiksberg – og det er nu blot ham den søde (+ ting) der mangler. Han blev forresten bachelor i Sociologi i går (siger den meget stolte kæreste).

Det var en hård omgang at flytte, startede alene fra tidlig morgen, og begyndte at slæbe kasser ned fra 4. – Synes lige så godt jeg kunne gøre forarbejdet, så de andre ikke skulle slides op. -Det har jeg så kunne mærke i min krop de sidste to dage! Ømme arme og specielt lår!! Har gået som en gås, og har knap nok kunne sætte mig på toilettet uden at skrige en lille smule inde i mig selv!! Godt jeg ikke skal flytte foreløbigt!
Internet er der ikke noget af endnu, så har lånt et stik af min moster så jeg kan holde mig opdateret om hvad der sker ude i blogverdenen. Lejligheden er lille – ca 44 kvm – så det er en udfordring at få alt til at passe ind, men tror det lader sig gøre. – Billeder kommer når vi er kommet på plads.

Samtidig med jeg har fået et nyt sted at bo, synes jeg det var på tide at give bloggen en makeover også. Det er crappy weather, regn, torden og HAGL! – så lidt hygge foran computeren passede meget godt. Layoutet er ikke helt done endnu, men så godt som. Hvad siger I – Kan I li’ den nye stil? Har samtidig oprettet en lille “Who’s blogging” side, hvor I kan læse lidt om mig, og stille spørgsmål hvis der er noget mere i gerne vil vide :)

Photobucket

From the Frederiksberg Garden (public park) there’s a free view to the elephants cage in the city zoo.

New apartment and new blog-layout. I’m almost done moving in – only thing missing is the bf who’s moving in this weekend. yaaay!! It’s a small place, only about 44sqm, but I think it’ll work. – When we’re all done, I’ll upload some pics.
Today it’s all rain and thunder, so instead of exploring my new hood, I thought I’d give the blog a well needed make-over. You like it?? Tjeck out the new page “Who’s blogging” to find out more about me, and fell free to ask if you want to know more :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Nyt design”

  1. Simone says :

    I like! og får da helt lyst til at tage i frederiksberg have!:)

  2. Mia-Linh says :

    Det var mit første besøg i haven – og helt klart ikke det sidste. Der er så smukt, og både mulighed for at spise frokost med elefanterne, sejle i båd og se udsigt over hele byen.. – Bestemt en af byens gratis glæder:)