Prinsessedrøm

I dag har jeg været henne og få nøglerne til den nye lejlighed – lørdag er flyttedag, og jeg har travlt med at pakke i kasser, når jeg ikke er på arbejde. Derfor ikke så megen bloggen resten af ugen.. I får dog lige det her billede jeg tog i lørdags da jeg var til fødselsdag hos min bedste veninde i Aalborg. Hun og hendes kæreste bor i et lille rækkehus, og har indrette det i romantisk sommerhusstil med masser af antik og tøsenips (behøver jeg sige det er min veninde der har stået for indretningen??). Her er så det bord hun havde dækket til hendes 25års fødselsdag… Det er da vist kun en prinsesse værdig. Endnu engang tillykke skønne pige, og tak for en dejlig fest.

Photobucket

Last Saturday my best friend turned 25. She had invited a couple of friends and family to celebrate her big day, and this was how the birthday table looked like. – Very suitable for a princess :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!