The Sex

…. and the City!! ENDELIG er den her! Dagen jeg skal ind og se film nr 2, af min all time favourite tv-serie SATC! Åh hvor jeg glæder mig! Må helt sikkert huske at pakke lommeletter, for sidst sad jeg jo og tudede for hårdt! Ved ikke hvad jeg glæder mig mest til: Gensyn med pigerne, moden (oh sweet mother of fashion!!) eller til at finde ud af om hun (Carrie) ender med at finde sammen med Aidan?? – Jeg har jo altid set ham som “the perfect man” til Carrie. –savle savle

Jeg og to af de bedste tøser starter med cafétur kl 19 hvor vi lader op til forpræmiere kl 21. – Ja, ved godt der sidder en del af jer bag skærmen der allerede har været så heldige at se den i Kbh, men i Aalborg er det første chance for at se den i aften. Det bliver så godt! Er helt oppe at køre bare nu når jeg skriver om det.. – Hej! jeg hedder Mia-Linh og jeg er SATC afhængig!!

Tonight is THE NIGHT of the pre-premiere of SATC! Soooooo excited, can’t wait to see the 4 lovely NYC girls, the fashion and the … sex? Does Carrie get Aidan in the end? – I’ve always seen him as the perfect man for her… Must remeber to bring tissues, last time I cried my eyes out!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!