Summer Sunset

Det jeg elsker ved den danske natur er blandt andet vandet. Jeg har hele mit liv (bortset fra det sidste år i Kbh) boet tæt på Limfjorden og inden for en afstand af 8 km kunne vi som børn komme til 4 forskellige badestrande. Dengang blev sommeren brugt på at bygge sandslotte, fange krabber og plaske i vand! Ironisk nok har jeg dog aldrig lært at svømme!

Photobucket

Faldt over dette smukke foto hjemme hos min kærestes familie, som bor få hundrede meter fra vandet. Min svigermor er lystbader, og starter og slutter tit dagen med en dukkert i det kolde vand. Her sidder hun i sin badekåbe og nyder den smukke solnedgang. Synes farverne og stemningen er yderst inspirerende.. Håber på skønne solnedgange til alle.

Found this beautiful picture of my mother-in-law. My bf’s family lives near by the water, and they often take a swim in the cold water at dawn and sunset.. Love the colors and the feeling the picture has.. – Danish nature at it’s best.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!