DIY – glas med monogram

I går gav jeg mig i kast med at lave bryllupsmonogram (ligesom hos de kongelige) på to vinglas, og det blev faktisk overraskende godt. Selvfølgelig er det ikke helt perfekt og ens, men det er vel charmen ved håndværk.. ikk?? Jeg lånte mine forældres nyindkøbte slibe/polerings værktøj, som er super smart – sådan en må jeg ha!

Photobucket

I højre hjørne er dem man kan købe på nettet, og det store er mit forsøg.. udemærket hvis jeg selv skal sige det.. Det er ikke lige min stil, men tror brudeparret vil kunne lide det :)
Yesterday I made these monogram glasses. Think they’ll make a nice little gift with a bottle of wine..

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!