Sushi please!

I går kom min svoger og hans kammerat på visit – så ind til søndag skal vi bo tre mennesker på mine 13 kvadratmeter!! Heldigvis er de nogle rigtig søde nogle som lavede sushi til mig som tak, og så kan man jo ikke være utilfreds, vel?

Jeg er på det sidste gået hen og blevet lidt afhængig af sushi, og laver det ret tit – gerne et par gange om måneden. Når man først har lært at rulle (hvilket overhovedet ikke er svært) er det så nemt at gå til, og så behøver det heller ikke være fancy-sushi all the time..

Photobucket

Yesterday my BF’s littlebrother and his buddy came to Copenhagen. They are staying at my place until sunday, so I’ll be a bit crowded since I only have a small room. – As a “thank you for having us” they made me sushi last night! Anyone that makes me sushi is welcome any time..

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Sushi please!”

  1. Samantha says :

    Gal du er heldig, sushi er for lækkert! Hvis jeg ikke selv laver det hjemme, så gør min søster – luksus! :)

    Super fin blog, er blevet fast læser!
    Du må gerne kigge forbi:

    http://samanthamercano.blogspot.com

  2. Mia-Linh says :

    mmh ja – og så var der endda rester til frokost :) læk-kert!