Dress Up Dog

Mulberrys seneste hundekollektion. Havde jeg en lille hund og og et par “tudser” (haha) så ville jeg helt sikkert matche min hunds outfit med mit eget..

Photobucket

Jeg er en af dem der ikke har noget i mod at hunde går med tøj – så længe det er for hundens skyld. Dvs er den ved at dø af varme er det ikke fedt at tvinge den i en sparkedragt, bare fordi der ser cool ud (og det synes jeg det gør). Men har man fx 2 kinesiske hårløse, som min veninde har, så synes jeg det er helt fair. Hundene har næsten aldrig tøj på om sommeren (altså når det er varmt), men om vinteren er de ved at kø af kulde da de ikke har pelsen til at holde sig varm. Dér er der cool at give dem en frakke på, eller et sejt tracksuit. For hvem siger hunde ikke også er modedyr??

Photobucket

Mulberrys latest dog-collection. I’m almost tempted to buy some of it to my 2 fav dogs in the world: Alma and Bertram. My friend has two chinese crested and they are just the cutest. In wintertime they wear clothes as they have no fur, and it would torture to let them out without in the Danish winter.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Dress Up Dog”

  1. Simone says :

    Sassy;P
    Jeg er Helt enig i din holdning:)

    /Simone/ fashionmanifest