1001 Nats Eventyr

I lørdags var jeg inviteret til en 1001 Nats Eventyr fest, hvor man selvfølgelig skulle være udklædt. Jeg var lidt i dilemma da harems-kostumer som regel (tror jeg!) er ret farverige, og mit skab bare skreg af sorte klæder da jeg åbnede det! Det der med at bruge penge på et kostume var jeg heller ikke helt keen på, så måtte derfor tænke lidt krea. Det blev til en turban med “slør”, solbriller og guldsmykker: En kvindelig oliesheik.. Døm selv om I synes det ligner.

Photobucket

Saturday night, I went to a “1001 night” theme party. Dresscode was of course Adaddin-ish, and I found it a bit hard to find somthing in my closet.. Is was all black, black and – wait for it – BLACK! Had to be creative, as I didn’t feel like spending any money on somthing I’d probably never wear again. – I went as a femail oil-sheik…ish!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!