Fra en blogger til en anden

Er gået i gang med at kigge efter lejlighed til mig og min kæreste. Ja! Han flytter endelig herover, men må stadig vente et par måneder. Det bliver så skønt og jeg glæder mig som en sindssyg til at vågne op ved siden af ham igen (og slippe for at sove på sovesofa mere!). Det negative er dog at det er så svært at finde noget der er nogenlunde billigt, og ikke ligger helt ude i hampen.. Heldigvis er vi ikke helt desperate endnu, så håber at vi når at finde noget godt inden alt for sent.

Kom forbi StineStregen i dag, og så at hun også søger lejlighed – fra 1. Maj!! Det er jo lige om lidt!! Derfor ville jeg hjælpe hende lidt på vej, så står du med en lejlighed i Århus, eller kender nogle så tjek lige denne besked fra Stine ud:

Photobucket
Stine fra StineStregen bliver hjemløs fra 1. maj – kender du nogen, der udlejer en lejlighed i Århus C? Så kontakt Stine. Læs mere her: http://www.stinestregen.dk/2010/04/sger.html

…..og står du med noget i Kbh hører jeg gerne om det;)

EDIT: Stine har fået bolig.. jeg mangler stadig :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!