Harems

I dag vågnede jeg først kl 13.30!! Var hjemme kl 6 efter en aften med Sushi, Black and White party og en tur på The Dubliner. Heldigvis var jeg ret frisk da jeg stod op, og inviterede derfor min søster ud til sushirester. – Åh kunne man da bare vågne op til sushi efter alle byture (eller hver dag!) så ville det da være skønt! Bagefter tog vi ned i byen, og blev glædeligt overrasket af GRATIS Paradis-is på hovedbanegården! Oh Joy! Jordbær og hvid chokolade – 2 kugler for 0 kr! Selvom man er mæt i sushi siger man da ikke nej til gratis is!

Senere mødtes jeg med min skønne veninde Loui til kaffe. Vi nåede dog lige at shoppe lidt inden vi endte på Din Nye Ven. I Topshop fandt jeg det ene par fede haremsbukser efter der andet, bl.a de to på billedet! Dog måtte jeg sande at der (max) måtte komme ét par med hjem, og valget faldt derfor på de lyse med lynlåsdetalje foran. Med studiekort og 10% kom de ned på 450.. På nettet er de noget billigere, men nogle ting vil man bare have med det samme, ikk?

Photobucket
Se flere lækre haremsbukser fra Topshop her.

I aften står den vist bare på afslapning og projekt… tror dog det sidste først bliver i morgen. – Hendigvis er det kun lørdag i dag. Go’ weekend!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!