På-på-på-påååskeferie

Photobucket

Har shoppet liiidt for meget den sidste uge, hvis jeg skal være ærlig… men til gengæld har jeg også sparet nogle penge. Jeg har nemlig siddet hårmodel ude på frisørskolen i nv, hvor jeg både blev klippet og farvet for 0kr! – Dét er billigt må man sige! Og klip + farve løber vel op i en små 1000 kr. normalt ikke? Så er det vel også okay at jeg har shoppet lidt amok i H&M? (her skal I gerne sidde og nikke godkendende). Eftersom jeg ikke fik fat i den der kjole fra the Garden Collection, fik jeg lidt ondt af mig selv, og havde derfor brug for lidt opmuntring. – Det kom så i form af et par shorts, et par bukser og en stribet t-shirt med lidt puff i ærmer – alt sammen fra H&M. Smuttede også forbi Topshop hvor denne her røg med også. (Tænker den er fin til en dyb udskæring). I alt kostede min opmuntring (gisp) 832kr! Og hvis man plusser pizza og ParadIs med søsteren i går aftes, ja så er den tilbagebetalte overskudsskat vist allerede brugt op! … Øv! Havde lige regnet med at de også kunne dække togbilletten til Jylland, men det kan jeg vist godt droppe! Pyh, godt det ikke er hver dag jeg shopper amok. (Kommer faktisk lige i tanke om et jeg også har købt en taske og dén der t-shirt fra Modström også! Tør ikke tjekke min netbank!)

I dag går turen til Jylland på påskeferie. Lørdag-fredag hos kæreste i Aalborg, og derefter resten af tiden hos vores familier længere nede i Jylland. Mine forældre får hele min fars side af familien på påskeferie (dvs. MANGE mennesker – over 20 nok!), men det er super hyggeligt med så mange dejlige mennesker omkring ( selvom det bliver trangt med pladsen), og det bedste er næsten alt den lækre vietnamesiske mad de laver. I Aalborg skal jeg bare hygge, og nyde at kunne være sammen med ham den søde i mere end en weekend. – Skal helt sikkert også forbi det nye Friis center som lige er åbnet i denne uge. – Mon ikke de har nogle gode åbningstilbud??

Happy Easter everyone! I’m leaving Copenhagen, to spend my holiday with my bf and family. This last week has been quite expensive, as I have done a lot of shopping: a pair of shorts, very nice pants, 2 t-shirts, a bag and a bra!! I try to justify my shopping spree with the fact that I’ve saved a lot of money by being a hair-model yesterday. Had my hair cut and coloured for free! -It doesn’t get cheaper than that!! Looking forward to spending 6 days with my lovely bf before going to my parents. -Not often we have the opportunity to spend more than a weekend together. -Unfortunately being in Aalborg will probably mean more shopping! I’m weak and I know it!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!