What to do today

Photobucket

Kl. 9.30: På job – der er eventweekend, så butikken skal top tunes :)
kl. 10:
Smutte fra job 10 min. – Har fået lov! Forbi H&M og se om man kan være så heldig at få fingrene i den der hypede blomsterkjole fra deres Garden Collektion som kommer i butikkerne i morgen… Mon den overhovedet sidder pænt på mig??
kl. 13:
Besøg 7Eleven!! Kom forbi denne lækre artikel på Ibyen i går. 45.000 gratis Frisko is!! Det kan man da ikke sige nej til, vel? – Desværre når jeg nok ikke forbi pga. arbejde – Så til jer der gør: Spis en is for mig!

Kl ca 15: Får besøg af den skønne Sujako (det er bare noget jeg kalder hende. Hun er ikke fra Japan, men noget så eksotisk som Fyn) – Tror det bliver i dag at jeg skal lære hende at lave sushi, hvis jeg finder tingene til det.
kl. 18: Til reception hos Mulberry med Sujako.. Mon der er lækkerier? Har hørt noget om kandiserede æbler og andre godter.. Ønsketænkning: Goodiebags med Alexa taske i!! (jaja, ønsketænkning sagde jeg!)

Today I’m hopefully gonna get my hands on that hyped dress from the H&M Garden Collection – it hits Danish stores today! If I did’t have to work, I’d try to get a free ice-cream, as Frisko/7Eleven hands out 45.000 FREE icecreams at 1 o’clock! In the evening I’m taking a good friend with me to the Mulberry reception, but first she is coming over, and we’re gonna try making some sushi! Looking forward to see all the lovely bags in Mulberry, and maybe there’s goodiebags too?? -wishfull thinking: Goodiebags with the new Alexa to everyone there!! haha, what a dream!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!