INVITATION – Mulberry

Photobucket

Deltog forleden i en Mulberry/Costume konkurrence, hvor man skulle sende et billede ind af sig selv, med sin yndlings Mulberry, og en tilhørende tekst. Jeg vandt ikke, men kom dog eftersigende i top 10, og modtog i går denne invitation som “plaster på såret”;) – Meld jer til, tror det bliver en spændende aften. Nedenfor kan I se hvad jeg sendte ind. Ejer endnu ikke “the real deal” – så det blev til en drømmetegning..

Photobucket

“Åh! Hvor ville det være skønt, en trist og grå semiforårsdag, at kunne gå ind i Mulberry butikken på Strøget og sige: En bayswater, på beløbet, tak! På vej hjem med min fine taske, er jeg sikker på solen ville komme frem. – I hvert fald i mine øjne. Jeg ville putte alle mine sager i det store, dejlig rum, og vise den for fashionistaerne på skolen, mens jeg tænkte ”Nu har jeg også en! En klassiker!”. Jeg ville lufte den som var det min hund, og elske den som var det min kæreste. Jeg ville vise den frem på bloggen med dagens indhold, og komme med gode forslag til hvordan man overlever en måned på vand og pasta.. Åh hvor ville dét været en god dag! Den drøm, den tid, den glæde, hvor mig og min Mulberry bliver forenet!”

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “INVITATION – Mulberry”

  1. Maja says :

    Sejt at du kom i top 10 ;-) Jeg var også med.. se mit indlæg her:

    majashellfire.blogspot.com

  2. Mia-Linh says :

    Sejt bud du kom med! – Og god idé med et mugshot:)