Bitch on board!

Overhørt på linje 14:

Photobucket

Mand står og stirrer på kvinde som fylder 2 sæder i bussen (tsk tsk, dårlig stil)
kvinde: “NÅ! vil du sidde her?
mand: “øh JA!
kvinder, mens hun rejser sig for at gøre plads, og siger flabet: “du kunne da bare ha sagt noget. Jeg er jo ligesom ikke tankelæser!”
Mand: “slap af… kælling!
Kvinde: “kalde du mig lige for en kælling?
Mand: “Ja! du kan sgu bare rykke ind!
Kvinde: “Jeg havde jo ikke set dig. Jeg sad og skrev en sød besked til min RARE dreng, og så kommer du og laver ansigter til mig!”
Mand: “Jeg lavede ikke ansigter til dig!
Kvinde: “nå…
(stilhed)
kvinde: “Ej det må du sgu undskylde! Det var ikke meningen jeg ville være sur!”
Mand: “Nej, jeg siger også undskyld. Det var dumt af mig at kalde dig en kælling. Jeg kender dig jo slet ikke!”
Herefter griner de lidt sammen..
(Stilhed)
Mand: “Nå jeg skal af her. Ha’ en god dag”
Kvinde: “Tak. I lige måde!”

Konklusion: Med mindre at du er en bus-bitch, så ryk ind og giv plads til andre!

Just overheard a man call a woman a bitch (!!!) to her face, because she didn’t move over in the bus! She claimed see didn’t see him, and he didn’t blother raising his voice to ask her to move! After fighting verbally in 3 minutes, they realised it was a silly fight, and startet laughing! They both appologized to eatch other, and when the man left the bus, he actually said “have a nice day!” … I conclude: Always move over in the bus, unless you’re a bus-bitch!!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!