Let there be light!

Photobucket
Guess it’s the big one that’s mine

Jeg har en mormor, en rigtig dejlig en, men hun er lidt af en spillefugl! Til tider skulle man tro hun var lidt ludoman, men hun siger hun kan stoppe … anytime.. så det passer vel!?

Hun spiller banko og lotto. Er med i alle konkurrencer hun kommer forbi. Kender diverse P4værter “like this” og er generelt bare en kvindelig udgave af Fætter Højben! Og så tænker I nok, det er da fedt! Men nej! For hvis man selv deltager i en konkurrence, ved man at man ingen chance har hvis mormor også deltager.
Da vi var små var det fint nok, for så skrev hun på skift alle børnebørnenes navne på lokalavisens børnekonkurrence – og ja, en af os vandt som regel! (tror sågar min morfar vandt engang, men det var vist en skrivefejl fra hendes side!). Men nu er jeg 23 og for stor til at vinde en slikkurv, og alle de andre konkurrencer vil hun hellere vinde selv! Og der gør hun!! I hendes tid som gambler har hun vunder alt fra førstepræmier til trøstepræmier, smørpakker og halve grise, rejsegavekort og sidst et kæmpe fladskærms TV. Prøvede at overtale hende til at give TVet til mig, da jeg stadig kun har et 14″ Hitachi fra 1996 (no shit), men hun havde åbenbart andre planer..

Men så her i går, skinnede lykken alligevel lidt på mig! Jeg vandt nemlig Normann Copenhagens skattejagt, og dermed en Norm69 lampe, str. XXL! Det er ret stor, men tror den vil være perfekt når jeg flytter i lejlighed til sommer. Regner med at jeg finder en kæmpe herreskablejlighed, med højt til loftet for små 3000 i måneden. Det burde ikke være så svært her i Kbh har jeg hørt!?? (-Ellers kan det være mormor kan vinde den til mig?)
Tak til mormor, som endnu ikke er på facebook (men skype, sms, mail og alt det andet!!). Der var endelig en konkurrence vi andre også kunne vinde ;)

I have a grandmother whos luck is unbelievable! She wins almost everything she enters, which means the rest of the family doesn’t have a chance! -We know she’s gonna win, or at least, that we are not! But then yesterday, I had a bit of luck anyways. On Facebook I spottet a competition by Normann Copenhagen. – And can you believe it – I won!! I’m now the proud winner of a Norm 69 lampe size XXL! – Right now it’s too big for my 13 sqm, but when I move this summer, it will be perfect. So thanks granny, for not being on Facebook yet, and giving me a chance too ;)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!