weekendens fristelser

Photobucket
Leggings 159,- Lamp 589,-(norm.pris 1700) Boots 500,-

Lige et lille billede af weekendens shopping. Har en dårlig vane med at bruge alt for mange penge når jeg er på weekend i Aalborg – Lige som når man er på ferie! De sorte leggings fra Gina Tricot har længe været udsolgt i de fleste størrelser Kbh, så blev jo nærmest nødt til at købe dem med hjem da jeg så et stativ fyldt med alle størrelser og farver.. ikke? Bliver jeg glad for dem kan det være jeg skal have et par lyse også. Lampen var et fund i en Genbrugs, og støvlerne er fra Dixie, købt på Loftet. De er ret høje og jeg må indrømme at mine fødder var ret smadret efter en lang bytur på killer heels. – Men nogle mange må man lide for skønheden, og desuden var tøserne jeg fulgtes med nogle høje babes, og så må man jo finde de ekstra høje sko frem for at følge med –What’s a girl to do?

Just a little pic from this weekends shopping.. – I might have spend a bit too much, but weekends with my bf just feels like vacation! – And vacation means shopping! right? Bought leggings from Gina Tricot, lamp from Kartell found in a second hand shop, and boots from Dixie. – They’re lightweight but quite high. Wore them saturday on a night out with the girls, and yesterday my feet was killing me! – Is that why they are called killer heels??

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “weekendens fristelser”

  1. Maja says :

    Hvile genbrugsbutikker går du i ?? :-) Elsker simpelthen den lampe og har drømt om den i flere år:-)

    majashellfire.blogspot.com

  2. Mia-Linh says :

    Jamen det var et rent held at jeg fandt den. Resten af butikken var bare gamle ting som normalt. fandt den i Aalborg i en Genbrugsbutik på Niels Ebbensens Gade, og den er vist fra et dødsbo..- Håber ikke den er hjemsøgt! (men de fleste møbler i genbrugsbutikker er vel fra døsbo?). Jeg har også drømt om den så længe, og er SÅ glad for den :)