Snow is so last season!

Hva’ sker der lige for at der stadig er sne i Nordjylland? Synes ligesom vinteren har været hård nok heroppe, så send noget forår denne vej, tak! Jeg er jo slet ikke klædt på til sne og sjap, og min store kuffert volder mig nok besvær i forvejen (Man kan aldrig ha’ nok tøj med!). Godt man har en sød kæreste der henter en ved toget :)

I aften står den på Alice i Eventyrland i 3D, og måske senere en drik i byen.. Men nu vil jeg nyde min kærestes fredagskylling – det er ikke så tit andre laver mad til mig jo, så det er skønt :)

(apparently I forgot to write my english post last night, so here goes a day late).
I’m visiting my boyfriend this weekend. So nice, as we haven’t had some quality time to ourselves since new years. In Copenhagen spring has already come (minus the heat) but here, there’s lots of snow still! -And even though my suitcase is filled with clothes, I still didn’t pack for snow.. Spring please, now! Going to see Alice in Wonderland (and we did – very good!) in 3D, and enjoy that I have someone cooking for me :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!