Black Out!

Photobucket

Crap! Er lige kommet hjem fra arbejde, og tænder som normalt den bærbare for at tjekke alle de “vigtige” ting på det der internet… Men hov! Hvor er strømforsyningen?? I min travlhed for at komme ud fra sidste time (som var forsinket, og jeg var nødt til at smutte inden jeg hørte sidste fremlæggelse -sorry guys), for at nå at komme på job til tiden, har jeg åbenbart glemt at hive strømforsyningen til min PC ud af stikkontakten!! Så nu ligger den sikkert helt ensom der oppe i lokale 17….åh dumme, dumme mig.. -For uden strøm, ingen tidfordriv på nettet. Har ca. en halv times strøm tilbage – så må den stå på TV resten af aftenen.. Mon der kommer en god film? Og mon stømforsyninger sælges til en høj pris på det sort marked?? Den har bare at være der i morgen, når jeg slæber mig op på skolen på en fridag! Basta!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!