Tager jeg fejl, eller skulle det der forår ikke komme i dag?

Photobucket

Er tilbage i KBH efter en travl, men hyggelig weekend i det jyske. Som skrevet i tidligere indlæg, stod der fødselsdag, fødselsdag og endnu mere fødselsdag på programmet! Lørdag aften gik det vildt for sig da tvillingerne (ham den søde + bror) fyldte 25. Åbenbart er der tradition for at give kanel når man runder det nummer, så alle gæsterne havde lommerne fulde af brunt pulver. Sætningen “Schh…jeg har 160 gr. på mig lige nu – og der ligger mere ude i busken” får lige pludselig en helt anden betydning! Alt i alt fik de lidt under 1½kg kanel, og hvis man har besvær med at se forskel på de enæggede til daglig, kan jeg sige det ikke bliver lettere når de ligner to kanelstænger. Et lille regnestykke til dem der endnu ikke har rundet de 25: Åbne porer + kanel = Burning feeling!! Ergo: Kolde bade er sagen!

Sidder og kigger på en grå og trist regnvejrshimmel, som til tider slår over i snefnug der bidder i kinderne! -Går ud fra jeg ikke er alene om at savne sol og fuglekvidder?? Tror jeg vil bruge resten af dagen på at restaurere ovenpå weekendens strabadser, og håbe på foråret kommer i morgen. Ind til da vil jeg dele lidt fotos jeg har knipset (og photoshoppet) af en dansende isbjørn fra Aalborg Zoo.

Late yesterday, I returned to Cph from a weekend filled with birthdays. The most crazy one, was my boyfriend and his twinbrothers 25th birthdayparty. In DK there’s a tradition of throwing cinnamon on the person who turnes 25 (unless you’re married), so of course the guys got their share (aprox 1,5 kg actually!). They walked away looking like two cinnamonbuns, leaving a nice smell of christmas!! After 30 min. they returned, washed and in fresh clothing, ready to party the rest of the night :)
It’s March 1th today – and the first day of spring.. Am I the only one noticing someone/thing/season is late? Think I’m spending the day recouperating, and hoping to welcome Spring tomorrow. Until then, enjoy some pics I shoot of a dancing polarbear.

Photobucket

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!