Én til dig – 5 til mig!

Dagens highstreet køb. Faldt lige over nogle striber…

Photobucket

Cardi, tights and bikini: H&M. Skirt: Vero Moda

I dag har jeg været en tur på Strøget for at købe fødselsdagsgave til ham den søde… Sjovt nok stod jeg 2 timer efter med hænderne fyldt af poser med ting til mig, og intet til ham!! Ups! Nåede dog lige at få købt en enkelt ting til ham inden jeg skulle ud og gøre rent hos søsteren (bijob = ekstra tøjpenge + gratis aftensmad: yay!).. Men må nok se i øjnene at jeg ikke kan spise ham af med en gave til 79kr! Hm.. måske jeg ikke skulle ha’ brugt alle pengene på lækkert tøj til mig selv?

Today i went giftshopping for my boyfriend. 2 hours in, i realised that I’ve only bought stuff for myself! Oops! In a hurry I had find something before catching the train to work, and I did. Unfortunately I don’t think he’ll settle with what I’ve got him so far, so looks like I’m going shopping again tomorrow! The pictures show this day’s highstreet finds (for me).

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Én til dig – 5 til mig!”

  1. Uyen says :

    Kender ALT FOR GODT situationen :-) Hvorfor er det altid så fristende at købe til sig selv og så svært at købe til de mænd?