Birthday x 4

I weekenden står den på togtur til Jylland og 4 fødselsdage. Min morfar har inviteret til frokost lørdag middag, og lørdag aften fejrer kæresten og hans tvillingebror at de bliver 25! (pyh man er ved at blive gammel!). Søndag middag skal vi til fødselsdag hos svigerfar, og nej det betyder ikke, at der ikke skal drikkes igennem lørdag! Det er ikke timet helt perfekt, men skal der være fest, så lad der være fest!

I går startede jeg på at lave et fødselsdagkort til ham den søde. Tænker at nu når jeg er kommet på s.u. (= drastisk nedskæring i forbruget!) må man spare hvor man kan, og så kan man jo lige så godt udnytte den kreativitet man har i nallerne. Ind til videre er jeg blevet færdig med forsiden, så skal jeg bare lige have det klippet ud og skrevet en søøøød tekst :) Jeg plejer tit bare at købe et fint kort/bruge et gratis GoCard, så er spændt på hvad han siger.. Men hva’ mener i? Vil i helst ha’ et hjemmeklippet kort eller et fra butikken?

Nedenfor kan i se hvordan projektet ser ud p.t.


This weekend I’m going home to celebrate 4 birthdays! My grandfather, my boyfriend and his twinbrother, and my father in law! Had a bit of sparetime yesterday, so I started on making a homemade card for my bf. Usually I buy a card or use a free postcard, so can’t wait till he sees it. Tell me, do you prefer homemade cards, or nice ones from the shop? You can see how far I’ve come on the pics.

Photobucket

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Birthday x 4”

  1. Anonymous says :

    SEJT og sej blog! kh Hanne

  2. Uyen says :

    Helt klart hjemmelavet. Det er da superflot det du har lavet så hvorfor så bruge et kedeligt standard kort?