Fashion Sneak Peak

I går var jeg så heldig at få et sneak peak af en af de kjoler der bliver vist på Stine Goyas modeshow herunder fashion week. Min veninde som er fantastisk til at sy, skulle sy dem op, og jeg blev tiltroet opgaven at sætte nåle i. – Turde næsten ikke hjælpe, for man bliver lidt starstruck når man står med designerens hemmelighed lige foran dig! Desværre har jeg ingen billeder, for det er en tys tys hemmelighed, før den kommer på catwalken. Men her er det hun viste på Berlin Fashion Week, til dem der vil vide mere…

I aften skal jeg til BZR modeshow, så forhåbentligt kan jeg smide nogle flotte billeder ind i morgen :) Let fashion week begin!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!