Hvad sker der lige for Melodi Grand Prix?

Sidder her og har nu set 3 halve sange af aftenens Melodi Grand Prix 2010.. -Og nej, tror desværre ikke jeg har lyst til at se resten!
Kan huske da jeg var (meget) lille og seriøst ELSKEDE Melodi Grand Prix. Tommy Seebach og Birthe Kjær var toppen af poppen, og min yndling cd var Dansk Top som jeg havde hugget fra mine forældres samling. I dag er det bare ikke det samme, og det hele virker bare som en aften hvor middelmådige sangskrivere får lov til at vise deres kunnen, og halv-kendte danskere står i underligt tøj og synger en lorte sang! Undskyld! Men jeg er bare så skuffet..

.. men det er vel hvad man kan forvente når man ikke har planer en lørdag aften!?

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!