Blind høne lægger også make-up

Har fået en “rykker” ind af døren! Optikeren er efter mig, og minder mig på at det er tid til kontrol -STADIGVÆK! Glemte vist nok at ringe sidste gang, men jeg har altså vigtigere ting at lave! Desuden ser jeg også fint nok..

..Eller det vil sige, jeg ér jo faktisk blind!I hvert fald uden for en radius af små 30 cm, hvilket er nok til at jeg er livsfarlig for mig selv uden kontaktlinser!
Fx stod jeg den anden morgen og sprøjtede face mist i mit vintertrætte ansigt. Jeg gav den måske mere gas end normalt, for jeg var virkelig træt den morgen. Da støvet har lagt sig åbner jeg øjnene og læser på flasken “Trevor Sorbie: VOLUMISING SPRAY”!! I et split-sekund ser jeg mig selv med æblekinder, kæmpelæber og opsvulmede øjne! Heldigvis gik det ikke så galt, men næste gang tror jeg hellere jeg lige må LÆSE på flaske og ikke bare gå ud fra farven..

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!